14 Feb 2012

Luahan ku

Diri mu hadir bagaikan sutera yang begitu halus menyulam di kalbu, seperti kertas putih yang siap untuk di corak dengan pena diri mu membawa seribu makna dulu ku tergapai seperti seorang insan yang berjalan di malam hari, hadirnya diri mu membawa cahaya yang menyinar di kegelapan hati ku..... dulu aku seperti kayu yang rapuh yang hanya menanti saat ia rebah menyembah bumi. tapi kini utuh kembali kerana diri mu bartaktah di hati..... kau yang bergelar kekasih.. membawa seribu makna dalam dangkapan mu memiliki seribu erti.. membawa sejuta makna yang tersirat dalam sebuah ilusi....... biar lah orang kata aku hanya pandai berkata-kata... kerana mereka tidak tahu apa yang tersirat di dalam hati kecil ku.... ku tahu engkau membacanya saat ini, ku tahu engkau tersenyum di kala ini...... tapi apakah engkau tahu saat ini aku sangat membutuhkan mu??? tampa mu seperti aku hidup terpenjara yang di bebani rantai besi yang bersarung di tubuhku andai cinta bisa di jadi kan tongak hidup akan aku jadikan istana kayangan..... walau hakikatnya ia hanya sebuah angan2 yang di hiyasi mimpi indah, namun aku tahu diri mu dapat memahami maksud yang trsirat di dalam hati sanubari ku................. dirimu menjadi ilhamku.. kau satu dalam sejuta....

No comments:

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azan Software

Letakkan notis atau link anda disini

(X)