14 Feb 2012

Kau Penyeri hidup ku

Disaat ini wajahmu selalu menemani khayalku Entah dimana dan waktu itu terjadi Yang pasti dirimu selalu menemani perasaan ku kemana saja langkahku diri mu pasti hadir seperti diri mu penyinar langkah ku mungkin ianya hanya sebuah mimpi,tapi bagi ku amat bermakna Dan ku harap itu semua berakhir hingga aku mati Masa laluku dan masa lalumu biarlah hanya kenangan Yang pasti aku bahagia dengan hidup ku Kasih,biarkan aku masuk dalam kehidupanmu Berikan aku ruang untuk memahami dan menyapa hatimu Kaulah yang terbaik yg pernah kudapatkan Tak sanggup ku bayangkan aku kehilanganmu Bila ku jauh darimu terangku jadi gelap Bila ku jauh darimu rinduku bergelora… seperti lautan yang menghapaskan ombaknya umpama Hanya dirimu yang menjadi hidupku....

3 comments:

Icapila Daeng Kana said...

Baner sobat sudah terpasang..

Icapila Daeng Kana said...

Baner sobat sudah terpasang..

Unknown said...

OK TRIMAKASIH BRO

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azan Software

Letakkan notis atau link anda disini

(X)